What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal slug 4 kit

Status
Not open for further replies.

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Omdat ik (bijna) al mijn kits wil verkopen, hier de volgende: metal slug 4
Alles is in topstaat

Prijs = 50 E

DSC02346.jpg

DSC02345.jpg
 
Ja Marc, het is niet anders maar ik heb het een beetje gehad met nutteloos bezit van consoles. Mijn AES en CD liggen 99% van de tijd in de kast omdat ik immers een consolised MVS setup heb. Hoewel het pijn doet moet ik dus afscheid nemen van deze consoles, ze verdienen beter. Vandaag is mijn AES opgehaald door een liefhebber gelukkig, die zelf ook in de marketing en sales v/d gamesindustrie zit. Hij was er echt zielsgelukkig mee. De cd zojuist via ebay verkocht.

Wat de kits betreft, ik heb liever alleen de carts in shockbox. De kits hebben bij mij eigenlijk ook geen nut, ik ben een gamer meer dan een verzamelaar. Vandaar dus op weg naar cart-only, ik houd alleen 2 kits die ik zelf nieuw heb gekocht.

Van het geld wat nu vrijkomt hoop ik een waardige replacement in huis te halen in de vorm van een new astro city, dus het geld blijft wel in mijn hobby zitten. Ik wissel als het ware dus hetgeen in wat ik nooit gebruik tegen iets waar ik al lang naar uitkijk. Mooie ruil toch als het allemaal gaat lukken?
 
ruderudie":10x6oe9a said:
Ja Marc, het is niet anders maar ik heb het een beetje gehad met nutteloos bezit van consoles. Mijn AES en CD liggen 99% van de tijd in de kast omdat ik immers een consolised MVS setup heb. Hoewel het pijn doet moet ik dus afscheid nemen van deze consoles, ze verdienen beter. Vandaag is mijn AES opgehaald door een liefhebber gelukkig, die zelf ook in de marketing en sales v/d gamesindustrie zit. Hij was er echt zielsgelukkig mee. De cd zojuist via ebay verkocht.

Wat de kits betreft, ik heb liever alleen de carts in shockbox. De kits hebben bij mij eigenlijk ook geen nut, ik ben een gamer meer dan een verzamelaar. Vandaar dus op weg naar cart-only, ik houd alleen 2 kits die ik zelf nieuw heb gekocht.

Van het geld wat nu vrijkomt hoop ik een waardige replacement in huis te halen in de vorm van een new astro city, dus het geld blijft wel in mijn hobby zitten. Ik wissel als het ware dus hetgeen in wat ik nooit gebruik tegen iets waar ik al lang naar uitkijk. Mooie ruil toch als het allemaal gaat lukken?

Zeker weten Rudie, ik had precies hetzelfde.
Ik hoop ook zeker dat het allemaal gaat lukken man en wens je er veel sterkt mee.Ik blijf het allemaal volgend mocht ik toch nog van gedachte veranderen 😉
 
Zelf heb ik ook al mijn losse carts in shockboxes, bevalt mij ook een stuk beter dan full kits. Full kits koop ik dan ook nooit, of de prijs moet zeer goed zijn.

Succes met de verkoop Rudie :-).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top