A
Anonymous
Guest
Een aantal van jullie heeft misschien al op arcadeotaku gelezen dat Xenepp een tweede en laatste serie Mame PCB's maakt. Een aantal van ons heeft er eentje besteld (BDT, goatboy en ik), en eigenlijk was er geen pcb meer beschikbaar.
Maar hij heeft vandaag in zijn thread gepost dat er weer eentje is vrijgekomen. Als ik jullie was zou ik maar snel toehappen.
Immers voor GBP 170 (incl. verzending) krijg je een uniek PCB, inclusief een tot de nok gevulde HD (Mala frontend, Mame met inhoud). Met deze PCB haal je dus een complete Mame oplossing in huis, geen JPAC en ArcadeVGA meer nodig. Het enige dat je zelf nog moet kopen is een PSU.
Maar hij heeft vandaag in zijn thread gepost dat er weer eentje is vrijgekomen. Als ik jullie was zou ik maar snel toehappen.
Immers voor GBP 170 (incl. verzending) krijg je een uniek PCB, inclusief een tot de nok gevulde HD (Mala frontend, Mame met inhoud). Met deze PCB haal je dus een complete Mame oplossing in huis, geen JPAC en ArcadeVGA meer nodig. Het enige dat je zelf nog moet kopen is een PSU.