Sphere
1CC Aspirant
Guys,
Ik loop tegen wat problemen aan met mijn imac uit 2008. Ik heb de installatie cd's niet (marktplaats) en heb ik mijn enthousiasme en naiviteit de harde schijf gewist zonder time machine reserve kopie te maken omdat ik dacht dat een usb installer wel zou werken... niet dus. Nu kan ik helemaal niets meer. Apple support gebeld en deze gaven aan dat ik via een disk image met os 10.6 (Snow Leopard) vanuit een normale installatie weer kan upgraden naar 10.11 maar ik dan wel de installatie cd nodig had. Eventueel te koop via de store. Voordat ik dat doe was ik benieuwd of hier nog iemand een image hiervan op een cd had staan of wellicht de originele installatie cd van Snow Leopard had liggen?
Dat zou heel fijn zijn en ander doe ik de aanschaf gewoon.
Groet,
Pieter
Ik loop tegen wat problemen aan met mijn imac uit 2008. Ik heb de installatie cd's niet (marktplaats) en heb ik mijn enthousiasme en naiviteit de harde schijf gewist zonder time machine reserve kopie te maken omdat ik dacht dat een usb installer wel zou werken... niet dus. Nu kan ik helemaal niets meer. Apple support gebeld en deze gaven aan dat ik via een disk image met os 10.6 (Snow Leopard) vanuit een normale installatie weer kan upgraden naar 10.11 maar ik dan wel de installatie cd nodig had. Eventueel te koop via de store. Voordat ik dat doe was ik benieuwd of hier nog iemand een image hiervan op een cd had staan of wellicht de originele installatie cd van Snow Leopard had liggen?
Dat zou heel fijn zijn en ander doe ik de aanschaf gewoon.
Groet,
Pieter