Da Dude
Nozomi Elite
Ik ben bezig met flyers voor de Retro Game Beurs in het Zuiden! . Nu leek het me ook leuk om wat te maken voor de nozomi stand.
Maar ik wilde daar iets simpels maken met onze avatar pics en nozomi logo plus het logo van jamma the hutt en rklok. gezien die samen willen kijken of ze iets daar kunnen doen.
Hasan, pascal en Ronnie. kunnen jullie me een logo van jullie mailen.
Ga ik is kijken of ik een A6 flyer met wat spul erop kan maken om daar uit te delen.
Neem ik het concept mee naar de meet in apeldoorn om zo wat te tunen voordat het gedrukt wordt.
Maar ik wilde daar iets simpels maken met onze avatar pics en nozomi logo plus het logo van jamma the hutt en rklok. gezien die samen willen kijken of ze iets daar kunnen doen.
Hasan, pascal en Ronnie. kunnen jullie me een logo van jullie mailen.
Ga ik is kijken of ik een A6 flyer met wat spul erop kan maken om daar uit te delen.
Neem ik het concept mee naar de meet in apeldoorn om zo wat te tunen voordat het gedrukt wordt.