What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Kan iemand hier een PGM consolizen?

Consolizen kan altijd met dit soort systemen, de kwestie is hoe het eruit moet zien. De IGS PGM is een nogal 'bare' systeem, beetje zoals een 1 slot MVS. Wordt altijd een beetje een kind met een waterhoofd, denk ik. Qua looks dan.
 
bare is good enough, een plank/board eronder is voor mij voldoende.
 
Da's inderdaad wel netjes met dat snijplankje en zo.
 
Vraag is alleen: waarom? Want zoveel coole stuff is er echt niet op de PGM. Als het echt goedkoop kan is het misschien nog wel de moeite, maar denk dat je toch snel uitgekeken bent op het systeem.
 
ruderudie":3ohoal6a said:
Vraag is alleen: waarom? Want zoveel coole stuff is er echt niet op de PGM. Als het echt goedkoop kan is het misschien nog wel de moeite, maar denk dat je toch snel uitgekeken bent op het systeem.

klopt, maar de PGM games zijn nog niet via mame te spelen.
 
Rorsach":1hqhpyrb said:
Zooo slecht ziet het er nu ook weer niet uit

Die ziet er inderdaad goed uit. Zelf gedaan, Rorsach?
 
Back
Top