What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

JVS naar PC.

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,451
Reaction score
2
Location
Netherlands
kent iemand een JVS boardje waar je rechtstreeks een PC op aan kan sluiten?
Zoiets als de JammASD, maar dan ipv jamma wil ik een JVS variant.
arcade-jammasd-v2.jpg

http://www.arcadeshop.de/Encoder-JammASD-v2_829.html

Ik wil ook wel eens een PC aansluiten.

Alvast bedankt
 
Kerel, je bent geweldig. Die ga ik meteen bestellen.
Kan ik wat tot me Jamma loom er weer is.

Ik heb geen JVS mobo's.
Maar zijn E-mail werkt momenteel niet.

nouja, ff verder zoeken.
iemand hier zo'n ding over?
 
Ik heb hem niet over, maar ben er erg blij mee. Werkt prima.
Volgens zijn site was het email issue gisteren, en zou nu moeten werken.
Daarnaast gaat bestellen met de Buy Now knop.

Hier kan je trouwens zien hoe hij ze maakt, leuk om te zien:
 
Dan probeer ik het nog een paar keer. Ze zijn uitverkocht. Dus ik moet even geduld hebben
 
Jazeker, wat is alleen die kabel eraan, want die zit er standaard bij kopen niet aan.
 
Geen idee misschien stroom?
Je kan hem evt mailen
 
Ik ken die tweede variant niet. Zou proberen een jvs-pac te regelen. Dat is bewezen technologie (heb er zelf ook 1). Probeer anders een WTB op AO bv.
 
JVS pac is bestelt. En een JVS/Jamma loom ook./

Kan ik straks de atomiswave op 31 KHZ zetten ipv 15Khz.
Ben ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
 
Da Dude":293fr7pt said:
JVS pac is bestelt. En een JVS/Jamma loom ook./

Kan ik straks de atomiswave op 31 KHZ zetten ipv 15Khz.
Ben ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Baggervet, zeker op die NNC!
 
Back
Top