A
Anonymous
Guest
Ik wil naar de toekomst toe ook Saturn games gaan verzamelen, maar belangrijker, er zijn een aantal titels die me erg aanspreken om toch nog eens te doorlopen. Nu is de vraag die jullie waarschijnlijk al eerder hebben gehad, zouden jullie voor een PAL of voor een NTSC/J collectie gaan?
Wat zijn de voordelen, etc. De boxarts van de japanse zien er inderdaad wel een stuk vetter uit, alleen de japanse taal kan een (groot) probleem vormen.
Alvast bedankt!
Geoffrey
Wat zijn de voordelen, etc. De boxarts van de japanse zien er inderdaad wel een stuk vetter uit, alleen de japanse taal kan een (groot) probleem vormen.
Alvast bedankt!
Geoffrey