A
Anonymous
Guest
Ik heb deze marquee net vorige week binnen gekregen. Hij is gemaakt door FrancoB van AO, dus een top kwaliteit product. Maar ik heb er niets aan, want ik heb zojuist op een foto gezien dat mijn Pony er één heeft. (de cab staat ergens anders). Een controle vooraf had geen kwaad gekund. :lol:
Dus wie wil hem hebben? Ik vraag er €45 voor + verzendkosten. Hier staan wat plaatjes (japanese style): http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... &start=255
Dus wie wil hem hebben? Ik vraag er €45 voor + verzendkosten. Hier staan wat plaatjes (japanese style): http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... &start=255