What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ja, het is een woody.

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Cageman":3p3icwzw said:
Is het deze?

StarWarsCockpitCabinetOEM01.jpg

Yep, mooi toch? Het is een vector game, net als Asteroids, maar dan in kleur. Echt geweldig, ook de gameplay, speach and sound. En zodra ik hem in mijn gameroom heb staan (ga morgen naar een schuurbouwer om mijn wensen door te spreken) is iedereen welkom om een rondje te gamen.

pooyan":qy3bx5by said:
En zodra ik hem in mijn gameroom heb staan (ga morgen naar een schuurbouwer om mijn wensen door te spreken) is iedereen welkom om een rondje te gamen.

Wow. een aparte schuur voor arcade-stuff.. if only I had the space.. da's gewoon een droom die uitkomt, man.

Ik hou me aanbevolen voor een rondje gamen als het zover is. Ik kreeg Afterburner 2 altijd met 1 credit rond.. :roll: En Star Wars.. daar heb ik net even een youtube van zitten kijken. Prachtig stukje gaming-retro..!!

Erg leuk verhaal Erik en het schiet nu zeker lekker op met je classics cabs. 8)
Ook fijn om te horen dat bouw van je aparte schuur nu ook in zicht is en ben echt reuze benieuwd naar het eind resultaat.
Zal een mooi gezicht zijn die Candy cabs gemixt met Classic cabs, nog een Pachislo/Pachinko erbij en dan gaat het helemaal goedkomen 😉

Ben echt reuze benieuwd en hoop dat de bouw straks lekker opschiet en dat je straks maar heerlijk mag genieten van je prachtige aanwinsten!

Cheers :D

almighty":2ixolbuv said:
.... nog een Pachislo/Pachinko erbij en dan gaat het helemaal goedkomen 😉

Cheers :D

Yes, 😉

Er staat inderdaad een Pachinko op me te wachten, Star Wars nota bene. zal binnenkort even een belletje plegen om hem op te halen.

Wat een mazzel heb ik toch gehad vroegah in de jaren 80.

Ook deze stond bij ons jaren in hal.
Werd vaak oneigenlijk gebruikt die cockpit kan ik me nog goed herinneren.

Back