What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inzameling Monitor thankyouNozomimembers topic!

Pat7o

TATE Mode Pilot
Joined
Jan 20, 2008
Messages
561
Reaction score
0
Location
Rotterdam
Lieve Nozomileden,
allen bedankt voor de support in deze en ik zal jullie niet vergeten! Zoals gezegd next meet drinks etc. on me!
ik heb inmiddels een nieuwe monitor besteld, die ik over enkele weken zal ontvangen. Dan gaat ie er gewoon goed in!
Ik hou jullie op de hoogte.

Bij de volgende meet drinken we er 1 (of 2, of 3,..)
:D

Rob
 
Pat7o":1qzz8z80 said:
..... ik heb inmiddels een nieuwe monitor besteld, die ik over enkele weken zal ontvangen. Dan gaat ie er gewoon goed in!
Ik hou jullie op de hoogte.

Bij de volgende meet drinken we er 1 (of 2, of 3,..)
:D

Rob

Als ik jouw was zou ik nu een ander klussenbedrijf inhuren. die twee die je nu had ..... Wel, je weet wel wat ik bedoel :lol: :lol:
 
Of beter... zeg tegen mr. TNT .. " hangt u hem daar maar in!" ehm.... de monitor dan...eh.. nevermind... :?
 
pooyan":2zkymds4 said:
Als ik jouw was zou ik nu een ander klussenbedrijf inhuren. die twee die je nu had ..... Wel, je weet wel wat ik bedoel :lol: :lol:

:)

ja, maar waar vind je zulke goedkope klussers?
twee en een half biertje en je hoort ze niet meer!

heheh... 8)
 
Pat7o":3abje5z5 said:
ja, maar waar vind je zulke goedkope klussers?
twee en een half biertje en je hoort ze niet meer!

heheh... 8)

Nou ja, Goedkoop. (ouch) :roll: :D
 
maar ff zereneus..ik vertrouw aan niemand anders zo'n klus toe.
:!:
 
Pat7o":78s5y00h said:
twee en een half biertje en je hoort ze niet meer!
heheh... 8)
Ná de klus hoop ik dan toch? ;) Maar succes met de 2de poging!
 
Daar hebben jullie een punt!

Volgende keer zullen we eerst de klus klaren en
ons dan pas aan het bier laven :shock:

yeah right
 
Dat is onmogelijk.. ze moeten om te beginnen al moed indrinken om uberhaupt te beginnen... (zou ik doen)
 
Back
Top