What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkoopactie Excellentcom.net

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Voor zijn die 50 pcb legs? Ik wil er wel evt. 10 ofzo overnemen als het teveel is ;)
 
OK, ik heb van iedereen de aanbetaling binnen, dan kan ik nu met de Noorderzon vertrekken! :twisted:

Uh, ik bedoel, dan zal ik nu de betaling aan Excellentcom doen.

Edit: de betaling aan Excellentcom is uitgevoerd. Bestelling is nu definitief. :lol:
 
De spullen zijn binnen (zaterdag al aangboden, maar toen was ik niet thuis) :D

CIMG0127.jpg

Ik zal vandaag en morgen alles verzendklaar maken, en na ontvangst van het restantbedrag gaan de pakketjes weg. Ik krijg nog wel een factuur voor belasting en/of inklaringskosten (zie gele sticker op foto), en die moeten we dan nog zoals afgesproken verrekenen. Maar daar wacht ik voor de verzending van de pakketjes niet op, ik vertrouw op jullie eerlijkheid. Overigens betrof het hier een zending ter waarde van USD 195. 😉

Houd jullie mailbox in de gaten voor de details.

doosexcellentcom.jpg
 
@ Psykick

Die pcb legs zijn voor mijn rekening als het goed is, wat mij betreft kun je er 10 overnemen. Als ik eenmaal alles binnen heb laat ik je wel wat weten. Misschien is trouwens een veelvoud van 4 makkelijker gezien het feit dat een board meestal 4 legs krijgt.
 
Thnx man, maar pooyan neemt er al een paar voor me mee deze week. Is wat makkelijker, bedankt voor het aanbod iig ;)
 
Back
Top