What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ikea Loves Ken

Ken

High Score Hunter
En ik heb geen ruimte meer en heb nog zooi op de grond staan aan characters, arcade stuff en weet ik veel wat nog meer.
Misschien een vierde billy kast ernaast?

Work in progress dus zeg maar, als iemand ideetjes heeft hoor ik het graag.

DSC_0162-1.jpg
DSC_0158.jpg
DSC_0163.jpgDSC_0161.jpg

begint op een echte japanse kamer te lijken....weinig ruimte zeg maar :roll: Moet eigenlijk mijn collectie ook nog eens een keer erop zetten....niet dat het wat voorstelt.

maar in ieder geval, Misschien moet je maar eens gaan nadenken over een villa?

ruderudie":2wms97dh said:
En las ik het goed dat je al een cab hebt verkocht hier op het forum?

Yep, aan mij! 8)
New Astro City cab that is! Bevalt uitstekend !
Pics komen na de verhuizing (over 2 maanden).

Ikea loves Ken even more...twee nieuwe tv meubels om alles fatsoenlijk neer te kunnen knallen...

DSC_0164.jpg

Dat ziet er beter uit.

Beetje orde in de kabelchaos is nooit weg.

Zier er netjes uit zo Ken 8)
Je had toch ook een kast verkocht...?, dan heb je toch ook weer wat ruimte vrij...
Je blijft me telkens verbazen hoe mooi/netjes het er bij jou allemaal uitziet!

Sweet Ken. Ik heb trouwens het idee dat die foto's niet eens de helft van je collectie laat zien. Een vierde billy kast zou denk ik voor jou geen overbodige luxe zijn.

btw. Die xbox blijft vet 😉

Zeg Ken aangezien jij kind aan huis bent bij Ikea wil ik je graag vragen of ze daar ook lage Vitrine kasten hebben of meubelen die makkelijk te plaatsen zijn onder een schuin dak (i.v.m verhuizing naar de zolder 😉 )
(zie eigen topic)

Enigszins aangepaste pics ivm verkoop Europese stuff en JPN aanwinsten..Voornamelijk Dreamcast is wat bijgekomen en er is een voorzichtig begin gemaakt met Megadrive (middelste foto).

DSC00931.jpg
DSC00929.jpg
DSC00930.jpg

Nice dude! Die shit van Ikea is altijd prima voor je collectie he :)

Ik zie je uitnodiging binnenkort wel tegemoet ;)

Back