A
Anonymous
Guest
Ken":3gpozjwr said:Nou, klaar nu. En Peet, ik accepteer geen verwijten dat ik je naam zou hebben bedoezeld. Dat heb je echt zelf gedaan.
Ik accepteer geen meldingen over dat ik iets niet kan betalen!
Maar schoon dit topic maar lekker op en laat Onno zijn Pac Man cab verkopen.
Houdoe!