What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hulp met updaten net-dimm board.

Rorsach

Cabinet Dweller
Joined
Oct 24, 2011
Messages
123
Reaction score
0
Location
Roosendaal
Ik heb hier een net-dimm board met firmware 3.01. Dit zou geupdate moeten worden naar ten minste 3.17 (of natuurlijk 4.01).

Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Kan alleen met officiële update GD-rom versie 'E' (3.17) of je netboot een dump van een willekeurige firmware er zelf overheen. Gezien het feit netdimm 3.01 netwerk functionaliteit heeft oftewel je hiermee al kunt netbooten.

Voor netbooten kun je zeker websites vinden die dat haarfijn uitleggen.
 
Ik zou hem naar 4.02 flashen ;) Nee je kan gewoon de .bin netloaden :)
 
Tja, waarom niet. 4.02 is dacht ik een niet officiële hack/mod.
 
Tja, je heb er allen niet veel aan mits je een CF-Reader hebt... maar als je toch bezig bent....
 
goatboy":z2dse8lm said:
Kan alleen met officiële update GD-rom versie 'E' (3.17) of je netboot een dump van een willekeurige firmware er zelf overheen. Gezien het feit netdimm 3.01 netwerk functionaliteit heeft oftewel je hiermee al kunt netbooten.

Voor netbooten kun je zeker websites vinden die dat haarfijn uitleggen.

Genoeg gevonden over netbooten, maar voor zover ik overal heb gelezen heb je minstens 3.03 nodig hiervoor, dus ik kan de nieuwe firmware niet naar het ding uploaden om hem te updaten.
 
3.17 is volgens mij alleen nodig voor Virtua Fighter... maar je kam doe netboot proberen natuurlijk.
 
Topic moved naar arcade.
 
3.17 is idd alleen zinnig voor VF. Je kunt ook even Ebay of sega-naomi.com checken voor een upgrade GD-ROM.
 
Rorsach":2l1zobwb said:
Ik heb hier een net-dimm board met firmware 3.01. Dit zou geupdate moeten worden naar ten minste 3.17 (of natuurlijk 4.01).

Kan iemand mij hiermee helpen?

Heb de originele 4.01 update GDROM, dus dat kan ik voor je regelen. Stuur maar ff een PM.
 
Back
Top