What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hoogte arcade krukjes

PascalP

Shmup Veteran
Joined
May 6, 2015
Messages
1,249
Reaction score
0
Location
Venray
Morgen is het eindelijk zo ver, mijn NeoGeo woodie gaat gezelschap krijgen van een Candy 8)
Heb de Cyberlead van Dexx hier via het forum overgenomen.

Wat ik dan nog mis zijn een twee geschikte stoeltjes/krukjes, voorlopig zal iets van de Ikea voldoen.
Maar voordat ik naar de Ikea ga inkopen, ben ik eens benieuwd wat zo'n beetje de gemiddelde hoogte zal zijn.
Is nogal lastig om de Cyberlead mee te nemen naar de Ikea om stoeltjes te passen :P


Zoiets bijvoorbeeld? 47cm? CP van de Cyberlead is iets hoger dan bijv. een NAC dacht ik?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79031008/

Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom!
 
Thanks!
En goed betaalbaar ook!

Hoe is het gesteld met het zitcomfort?
 
Ik zou denken dat een rugsteun erg prettig is, maar misschien is dat juist niet wat je wil?

Krukjes zonder rugsteun lijkt echter mooier, en neemt minder ruimte in beslag.
 
Ik heb boven en beneden een KLIPPAN poef van Ikea, die zitten best goed...ze zijn wel redelijk groot, dus alleen echt geschikt als je in je eentje speelt. Ik heb twee andere voetenbankjes van Ikea die niet meer te koop zijn, die zijn wel smal genoeg om met twee personen achter een Candy cab te zitten (degene die nu het meeste lijkt op die voetenbankjes is BOSNÄS).
 
Die krukjes zitten prima. Maar eentje met kussentje is natuurlijk prettiger
 
Ik ben dus ook al heel erg lang op zoek naar de lage variant van deze kruk:

223_barkrukstapelbaarchroom.jpg


Deze hoge barkruk is overal verkrijgbaar, alleen de lage variant is nergens te vinden. En hij bestaat echt, ik heb het me niet verbeeld :lol:

tshd3.jpg
 
Heb inmiddels ook die Ikea krukjes in het wit gekocht.
Hoogte is prima, alleen het comfort laat iets te wensen over...

Maar goed, voorlopig is het prima zo :)
 
Back
Top