What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Heroes (tv serie)

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Nu Lost seizoen 3 en 24 seizoen 6 zijn afgelopen ben ik vandaag begonnen aan Heroes. De eerste aflevering is echt de moeite waard om even te gaan bekijken, zeker voor fans van X-Men achtige taferelen. Het eerste seizoen is nu klaar dacht ik en ik kan niet wachten op de nieuwe episodes. Ik zal even laten weten of het na aflevering 2 en 3 nog steeds de moeite waard is, maar ik kan je nu al vertellen dat het een must see gaat worden.
 
Een kameraad van me is hier al een tijdje verslaafd aan.. hij heeft al een hele zooi van torrents gehaald.

Zelf moet ik het nog steeds een keer zien.
 
ik zit nu in aflevering 22 ofzo?

Echt een toffe serie :)

Ik had het ongeveer vanaf het begin gevolgd....toen kwam de zomerstop...:( moest echt lang wachten totdat de nieuwe aflevering kwam...
 
Irritant zo'n zomer- of winterstop. Zelfde gebeurde bij Lost.
 
Nadat ik de finale heb gezien, kan ik helaas niks anders zeggen dat de serie mij toch een beetje is tegengevallen... Zeker geen slechte serie maar het is niet echt een serie die mij later nog zal bijblijven zoals Twin Peaks, Carnivale, Lost of de X-files...

De kwaliteit van de serie schommelt te veel om memorabel te zijn. Sommige afleveringen zijn echt super uitgewerkt en dat met het relatief kleine budget van de serie, andere afleveringen waren vrij standaard(sommige zelfs onnodig).
Met de acteurs/personages hetzelfde verhaal. Sommige zijn geniaal zoals; Hiro, Ando en [mini-spoiler]Sylar[/mini-spoiler] en sommige zijn als je het mij vraagt uiterst dramatisch. Ali larter, die Niki speelt is zelfs zo tergend om naar te kijken, dat ze een groot deel van de serie voor mij heeft verpest. Zelden heb ik zo'n slechte actrice gezien. ..


Al met al waren de betere afleveringen wel genoeg om nog uit te kijken naar seizoen 2 en de Origins spinn-off ,maar ik hoop wel dat er wat veranderingen worden doorgevoerd...
 
Ik volg de serie ook al vanaf het begin. Download elke week braaf de nieuwste aflevering en erger me braaf kapot bij winter/zomerstops. Ik vind Heroes een toffe serie. Idd jammer dat de kwaliteit zoveel schommelt. Lang niet elke aflevering is goed. De finale viel me zwaar, maar dan ook zwaar tegen. De opening van seizoen 2 is wel weer gruwlijk te noemen!
 
Ik volg 'm ook al vanaf het begin. Ik vond het een niks minder dan geweldige serie. Verhaal en personages waren zeer goed uitgewerkt, alhoewel ik het niet erg vond dat tijdens de serie het nergens 'over the top' ging kwa actie en special effects... moet ik wel zeggen dat finale ook mij zwaar tegenviel...
 
Gisteren zond rtl5 de eerste aflevering uit. Ik weet nog niet precies wat ik er van moet denken. Dat stukje met die Japnner die de klok terug kon zetten was wel grappig, maar er was ook wel veel dat mij minder aansprak.Wel raar dat ze nu beginnen en niet na de zomervakantie.
 
Tweede aflevering is een stuk beter dan de eerste, na het voorstellen in de eerste aflevering worden nu de karakters wat uitgediept en leren de karakters wat ze met hun krachten kunnen.

Mijn favorieten zijn Nikky en Claire.
 
Komt exclusief op High Density DVD uit, tempting.. maar het zal wel een dure grap zijn.
 
Ik dacht fuck deze serrie weer van die outbreak, lost, smallville crap. Maar toch ff een kans gegeven nadat veel homies zeiden van yo die shit is best goed en dat is het ook echt in mijn mening. Heb in spanje die shit gekeken tot aflevering 14 en tot daar vind ik het wel goed hopelijk vind ik het eind niet zo erg. Die jap character is echt humor houdt het ook wel een beetje bijelkaar.

Ook deze zomer gezien en aanteraden de animatie film Paprika, echt leuke sci-fi die ik toch mis in Holywood. een utopische psycholgishe trip van japaners erg mooie animaties en art.

En de anime Ergo proxy, langzame start om erin te komen maar als geheel een erg boeiende serrie.

wat me heeft laten lachen was Genshiken, anime over otakus en de neo geo is het eerste systeem in beeld ^.^
 
Back
Top