What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GTA V

Zijn er nog Nozomiers online of is de hype al een beetje over?

Zelf vermaak ik me vrij aardig online, een uur of 10 per dag afgelopen weekend zelfs ....
Een van de leukste races vind ik Down the Drain en de missions met crewmembers, daar zitten ook hele leuke tussen.

Ook nog wel wat bugs tegengekomen maar niet zo erg dat het plezier vergald wordt.
 
Speel 'm soms wel online. Ik vermaak me dan vooral met races.
De singleplayer is broken AS SHIT. Sinds de 1e update is mijn savegame broken waardoor ik niet meer kan wisselen naar Micheal en dus met 64% op te teller niet meer verder kan totdat 2K de bug fixt.
D'r schijnen tienduizenden anderen te zijn met 'tzelfde probleem. Het ergste is dat er nu 4 patches zijn uitgebracht waarmee het probleem niet is verholpen. Ze schijnen pas sinds de periode rond de laatste patch officieel te hebben toegegeven dat het een bug is...
 
Ik kan wel zeggen dat ik atm zo verslaafd ben dat ik acuut een nwe ps3 zou halen mocht mij dat overkomen *knocks on wood*
 
Mijn PS3 ging een aantal weken geleden kapot tijdens GTA V (Blu-ray drive).
Ik heb toen gelijk een tweedehandse PS3 gehaald in de buurt.
Had al een replacement lens besteld op eBay voor 20 euro, maar wilde niet langer wachten :)
Speel nu elke avond GTA Online met m'n broer, super vet.
 
Back
Top