What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GTA IV

ZiEk":t64vkrwr said:
na de update op ps3 helemaal geen vastlopers meer gehad en nu dan ook uitgespeeld, die laatste missie en stunt is wel mad grappig en cool.

Jammer dat er geen casino is :( uitbreiding komt er weer aan toch ?

Ja maar als het goed is alleen op de 360 :P
 
R-Type":35gotvko said:
almighty":35gotvko said:
R-Type":35gotvko said:
Ik heb het niet zo meer op MS en de 360, maar nogmaals dit ligt aan GTA... simpel, je hebt geen issues die lijken op een verrotte 360... lopen je andere games of het dashboard vast? nee dus. Geen faulty console.
Begrijp je punt zeker maar hoe verklaar je dan dat sommige gta4 games wel prima op een andere console draaien?
Een maat van me gebeld en die heeft de game behoorlijk wat uurtjes gespeeld en 0 vastlopers.
En als de game vastzit dan moet ik echt de 360 rebooten want ik kom niet terug in het dashbord.

Random. Niet iedere GTA in de wereld loopt vast of even vaak vast. Als de 360 kapot is zul je het snel genoeg merken. Heb je bijvoorbeeld een chequered screen (blauwe vierkantjes) of 3 rode lampen bij een vastloper gehad?

Als de 360 kapot aan het gaan is dan zou ie nu zo onderhand bij iedere game moeten vastlopen. Als het slechts 1 game is, en ook nog GTA, dan zou ik persoonlijk de console nog het voordeel van de twijfel geven.

Nee geen rrod of blauwe vierkantjes.
Kan ik de games ook testen doormiddel dat ik gewoon de demos draai en zelf lekker m'n mandje induik?
 
Baki":m6bjbpgh said:
ZiEk":m6bjbpgh said:
na de update op ps3 helemaal geen vastlopers meer gehad en nu dan ook uitgespeeld, die laatste missie en stunt is wel mad grappig en cool.

Jammer dat er geen casino is :( uitbreiding komt er weer aan toch ?

Ja maar als het goed is alleen op de 360 :P

ahhh ok, ben toch niet zo voor upgrades, game moest gewoon klaar zijn.
 
almighty":1z34ve14 said:
R-Type":1z34ve14 said:
almighty":1z34ve14 said:
R-Type":1z34ve14 said:
Ik heb het niet zo meer op MS en de 360, maar nogmaals dit ligt aan GTA... simpel, je hebt geen issues die lijken op een verrotte 360... lopen je andere games of het dashboard vast? nee dus. Geen faulty console.
Begrijp je punt zeker maar hoe verklaar je dan dat sommige gta4 games wel prima op een andere console draaien?
Een maat van me gebeld en die heeft de game behoorlijk wat uurtjes gespeeld en 0 vastlopers.
En als de game vastzit dan moet ik echt de 360 rebooten want ik kom niet terug in het dashbord.

Random. Niet iedere GTA in de wereld loopt vast of even vaak vast. Als de 360 kapot is zul je het snel genoeg merken. Heb je bijvoorbeeld een chequered screen (blauwe vierkantjes) of 3 rode lampen bij een vastloper gehad?

Als de 360 kapot aan het gaan is dan zou ie nu zo onderhand bij iedere game moeten vastlopen. Als het slechts 1 game is, en ook nog GTA, dan zou ik persoonlijk de console nog het voordeel van de twijfel geven.

Nee geen rrod of blauwe vierkantjes.
Kan ik de games ook testen doormiddel dat ik gewoon de demos draai en zelf lekker m'n mandje induik?

In principe wel denk ik. Maar op een gegeven moment liepen mijn 360 zelfs op het dashboards vast. Dan weet je dat er iets niet meer in de haak is :)
 
Back
Top