Heb vandaag deze gratis game geleeched. Ook al is het gratis echt vrolijk werd ik er niet van. Ziet er wel leuk uit maar het geluid van die bakken is echt schraal zeg. Ook maar 1 baantje om wat op de rijden. Driften voelde ook niet echt zoals bij deel 3 en 4. Leuk dat het gratis is want hier wil je echt niet voor betalen.