jaguarwong1
Regular Player
Wegens het nekken van m'n Atomiswave monitor en de opruimdrang
van het vrouwtje heb ik een gratis Wei Ya C3912DB monitor chassis
voor jullie.
Komt van een (voor het afbreken van de hals) werkende monitor, maar
ligt al een tijdje niets te doen. Ik heb geen reden om te denken dat ie het
niet meer doet, maar je weet maar nooit, dus geen garanties.
Maar goed, voor gratis... dus ja, een grote buil valt er niet echt te vallen.
Net te lui om op te sturen, dus het liefst ophalen (Den Haag). Wellicht
dat ik hem na enige overtuiging danwel omkoping op de post kan doen.
PM me voor meer info of om een afspraak te maken om hem te komen
bezichtigen/ophalen/een avondje te gamen =)
Prijs: 0 euro
van het vrouwtje heb ik een gratis Wei Ya C3912DB monitor chassis
voor jullie.
Komt van een (voor het afbreken van de hals) werkende monitor, maar
ligt al een tijdje niets te doen. Ik heb geen reden om te denken dat ie het
niet meer doet, maar je weet maar nooit, dus geen garanties.
Maar goed, voor gratis... dus ja, een grote buil valt er niet echt te vallen.
Net te lui om op te sturen, dus het liefst ophalen (Den Haag). Wellicht
dat ik hem na enige overtuiging danwel omkoping op de post kan doen.
PM me voor meer info of om een afspraak te maken om hem te komen
bezichtigen/ophalen/een avondje te gamen =)
Prijs: 0 euro