Lihinian
Combo Keeper
Voor mijn dreamcast ben ik op zoek naar een degelijke 4:3 vga monitor.
Heeft iemand toevallig nog een mooie staan, of tips?
Er staat op marktplaats wel een mooie nec FE2111SB, maar deze is al wat minder scherp aant worden. De kleuren zijn wel nog mooi en helder.
Hij heeft van 2003 tot 2008 in een kantoor gestaan, en daarna selectief gebruikt. Met uren kan het dus meevallen.
Nu vroeg ik me af of dit vager worden uberbaupt zichtbaar is bij stuk lagere resoluties als 480P?
Dit omdat lagere resoluties sowieso scherpere weergave hebben op crt's. Iemand expertise?
Update:
De Nec heb ik 3 weken geleden gekocht, maar nog niet opgehaald. De lange afstand en gebrek aan tijd maken dat ik hem liever weg geef aan iemand die nog een monitor zoekt. Zelf heb ik inmiddels namelijk al een Lacie blue IV.
Dus voor wie wil, gratis een hele mooie monitor op te halen in Groningen-Haren. PM voor info
Heeft iemand toevallig nog een mooie staan, of tips?
Er staat op marktplaats wel een mooie nec FE2111SB, maar deze is al wat minder scherp aant worden. De kleuren zijn wel nog mooi en helder.
Hij heeft van 2003 tot 2008 in een kantoor gestaan, en daarna selectief gebruikt. Met uren kan het dus meevallen.
Nu vroeg ik me af of dit vager worden uberbaupt zichtbaar is bij stuk lagere resoluties als 480P?
Dit omdat lagere resoluties sowieso scherpere weergave hebben op crt's. Iemand expertise?
Update:
De Nec heb ik 3 weken geleden gekocht, maar nog niet opgehaald. De lange afstand en gebrek aan tijd maken dat ik hem liever weg geef aan iemand die nog een monitor zoekt. Zelf heb ik inmiddels namelijk al een Lacie blue IV.
Dus voor wie wil, gratis een hele mooie monitor op te halen in Groningen-Haren. PM voor info