What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Joined
Aug 3, 2006
Messages
1,401
Reaction score
2
Location
Almere psn=danielplatinom
Mooi he? Ik was blijverrast! Wie had dit kunnen dromen? Volgens mij kunnen we zo spelend wel ek worden. Maar ja, houden we dit vast?
 
Jaaah, was kick!
geweldig genoten. :D
Frankrijk wordt wat lastiger denk ik. Maar voor mij kan het eigenlijk nu al niet meer stuk.
Dat ene blauwe shirtje hier in de Ierse pub had het zwaar. :)
het vreemde is dat ik tijdens ek's of wk's beslist nooit voetbal games speel...soort van bijgeloof.
 
Gru-we-luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!
 
Nu hopen dat we nog even 3 punten kunnen pakken en dan zijn we zeker door voor een plaats in de kwart finale 8)
 
almighty":19v4hnmz said:
Nu hopen dat we nog even 3 punten kunnen pakken en dan zijn we zeker door voor een plaats in de kwart finale 8)

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL :lol: :lol:
 
Net terug uit Bern, dat was echt een gekkenhuis. Mooi dat "farzel Haar" ons aan het einde van de eerste helft en begin 2e erin heeft gehouden, want toen vervielen we weer in ons "ouderwetse" spel. Uiteindelijk toch nog geweldige wedstrijd, veel gesprongen, veel bier in de nek, zingen tot je schor bent, en het beste voetbal sinds '74. De zwitsers zijn trouwens het meest relaxte volk wat ik heb leren kennen de laatste jaren, ideale gastland!
 
Je bent geweest? :shock:
Vet man, dat is zeker een herinnering die je de rest van je leven gaat koesteren. Tja, ik zoals velen 'thuisblijvers' gewoon met matties gecheckt.
 
Farzel Haar :lol: Schitterend, al die oude pes namen.

Heel wat anders,

is er iemand die misschien nog een leuke EK banner kan maken?

Misschien laat, maar toch.
 
GWAR":1aps4cty said:
Farzel Haar :lol: Schitterend, al die oude pes namen.

Heel wat anders,

is er iemand die misschien nog een leuke EK banner kan maken?

Misschien laat, maar toch.
Ja, een EK banner! Goed idee!
gewoon dezelfde banner, maar dan met een oranje welpie ofzo die op het dak staat van die dojo, haha.
http://www.dumpert.nl/mediabase/147161/ ... _leuk.html
 
Vandaag nog wat oranje inkopen gedaan en alles is echt uitverkocht, gewoon niet normaal meer :shock:
Nog net 2 luchthoorns kunnen bemachtigen en nu hopen dat oranje er morgen nog wat inknalt!
 
Gewoon niet te geleeeeeeeuve.

1-1 vanavond.
 
Hadden er meer kunnen zijn maar met 2-0 is het een mooie afsluiting 8)
img0469vy5.jpg

img0470qz3.jpg

De sfeer is hier iedergeval goed en van het weekend maar even flink wat bier inslaan 😉
 
Zo goed we begonnen en zo slecht we eindigen, ik snap er helemaal niks van.
de russen waren terecht beter en nederland speelde echt slecht.
Had beter 1-0 voor de russen kunnen blijven in de 90 min dan was de klap minder geweest en nu hebben we op onze kloten gehad met 3-1 :evil:
Had echt gehoopt op strafschoppen...
 
Zwaar kut, Niet te geloven dat we in hetzelfde systeem als de vorige wedstrijden speelden tegen Hiddink, die daarop uiteraard een antwoord had. Slappe hap vergeleken met de Russen en zeker een terechte nederlaag. Dat maakt het toch niet minder kut, omdat dit juist ons EK had kunnen zijn....
 
Back
Top