What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: vertical cabinet

Struis

Credit Feeder
Ik ben helemaal gelukkig met mijn Masterplay met 1069-in-1 board :) Geweldig ding!

Echter, ik speel veel pacman, 1942, Donkey Kong, Galaga enzo, allemaal vertical games. Net een leuke klus gedaan en wat geld verdiend, dus eigenlijk zoek ik een goede vertical kast met een mame board of pc oplossing oid met de vertical games voor max. 250, waarbij er eventueel nog 25 euro voor vervoer beschikbaar is...

Wie o wie heeft daar iets moois voor :) Natuurlijk niet eentje met veel burn-in en flikkerende beeldbuizen enzo ;)
 
En de Masterplay is niet te taten? Of wil je er gewoon permanent eentje horizontaal, en permanent eentje verticaal?
 
Ja, ik wil er eigenlijk gewoon twee naast elkaar. Ik speel MAME veel verticaal, en voor de C64, Atari 2600, Spectrum e.d. moet alles horizontaal. Twee totaal verschillende setups dus, vandaar.. En ik had er nu ook geld voor :)
 
Back
Top