What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Star wars (atari 1983) of Paperboy

dexx

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 6, 2009
Messages
503
Reaction score
0
zie subject :mrgreen:

vond het spel zo gaaf bij de RGE/Eurocade 2013, nu wil ik er ook 1 :P
de upright is voor mij het handigst, wie o wie kan me daaraan helpen.

OF Paperboy, deze heb ik in heel m'n leven maar 2 keer gespeeld.

(stiekem vind ik star wars leuker) :mrgreen:
 
Sorry voor de lichte off-topic, maar wat is Star Wars kicke he! Heb die game afgelopen zondag ook voor het eerst gespeeld en ben sindsdien ook fan! Vector monitors FTW! :)
 
Ja ultiem cool man die vector games! Ook excuses voor de off-topic, maar recentelijk toch ook maar even de enige echte portable vector arcade in huis gehaald :)

IMG_0788_zps44b537c1.jpg

Jammer dat hier niet op doorontwikkeld is, wie weet hoe de wereld er dan nu uit zou zien. Die Star Wars moet je trouwens denk ik wel een aardig dikke stapel euro's voor meenemen.
 
Robert":3uq7ua28 said:
Sorry voor de lichte off-topic, maar wat is Star Wars kicke he! Heb die game afgelopen zondag ook voor het eerst gespeeld en ben sindsdien ook fan! Vector monitors FTW! :)

De monitor die daar in zat was ook werkelijkwaar subliem!

On-topic: Vectors zijn zeer moeilijk tot (haast) niet te vinden in Nederland. Daarvoor moet je denk ik toch echt buiten NL zoeken.
 
Asure":3jvz9hft said:
Robert":3jvz9hft said:
Sorry voor de lichte off-topic, maar wat is Star Wars kicke he! Heb die game afgelopen zondag ook voor het eerst gespeeld en ben sindsdien ook fan! Vector monitors FTW! :)

De monitor die daar in zat was ook werkelijkwaar subliem!

On-topic: Vectors zijn zeer moeilijk tot (haast) niet te vinden in Nederland. Daarvoor moet je denk ik toch echt buiten NL zoeken.

Snap ik, als er iemand is die tips heeft of/en wil helpen zoeken, dan ben ik erg happy ;-)
 
Je zou contact kunnen opnemen met Love (aka Thomas), via DLF. Hij heeft goede contacten in de States en hij heeft het voor elkaar gekregen om in anderhalf jaar tijd een stuk of 3 tot 4 containers naar Europa te halen. Dankzij hem ben ik onder andere een Gyruss en een Juno First rijker.

Je kan je interesse bij hem opgeven en dan gaat hij voor je op zoek, tegen een kleine vergoeding. Ook de transportkosten, inclusief invoer en douane afhandeling, zijn meer dan redelijk. En Thomas is een topgozer. Wellicht kan hij je aan een SW helpen.

Overigens heb ik ook een SW cockpit, met een NOS midres vector monitor, de laatste die in de wereld te koop was, 4 jaar geleden uit Canada laten overkomen. Ik heb hem nog niet ingebouwd, dat is een klus die Level42 (de trotse eigenaar van de hierboven genoemde SW cockpit) en ik hopelijk over niet al te lange tijd gaan doen.
 
ik heb mijn ogen uit staan kijken naar die cockpit van Level42, ik had deze cab helemaal nog nooit gezien, wat een fantastisch beeld heeft die game
 
hehe, bedankt voor de tips :)
zo'n sitdown komt er bij mij niet in, te weinig ruimte.
ik heb even op ebay gekeken.. die prijzen, kan beter een keer naar iemand toe gaan om die game te spelen.... my GOD! wat duur :(

maar heb me wel aangemeld op DLF ;) kan het altijd vragen, ebay prijzen kunnen wat overdreven zijn.
 
Ik denk niet dat het duur is, een dergelijke pareltje. Maar het blijft wel een shitload aan geld.
 
Jinxz":1no1cqu6 said:
Ik denk niet dat het duur is, een dergelijke pareltje. Maar het blijft wel een shitload aan geld.

:mrgreen: yep, dan zijn mijn kasten SPOT goedkoop :P
 
accountje (DLF) gemaakt, wat nu?? als ik een star wars koop/wil en die komt met een container naar Europa, waar worden die cabs dan neergezet???
 
Waarom stel je deze vraag hier?
Misschien kan je beter als je dan een brainfart hebt deze plaatsen in de chat!
 
Psykick":3v39m2yb said:
Waarom stel je deze vraag hier?
Misschien kan je beter als je dan een brainfart hebt deze plaatsen in de chat!
Of als kersvers DLF lid op DLF ;-)

En nou ophouden met zeuren, je portemonnee trekken, dat ding importeren en klaar.
 
Cageman":2wuu9m4a said:
Psykick":2wuu9m4a said:
Waarom stel je deze vraag hier?
Misschien kan je beter als je dan een brainfart hebt deze plaatsen in de chat!
Of als kersvers DLF lid op DLF ;-)

En nou ophouden met zeuren, je portemonnee trekken, dat ding importeren en klaar.

change... spare change?? you got any change :mrgreen:
 
Wat je kan doen is jezelf voorstellen op DLF / ALS en aangeven dat je via Nozomi hebt gehoord over de containers. "Love" (Thomas) is de man die alles regelt, je zou hem daarna een PM kunnen sturen.
 
Anunaki":bxkyjc9v said:
Wat je kan doen is jezelf voorstellen op DLF / ALS en aangeven dat je via Nozomi hebt gehoord over de containers. "Love" (Thomas) is de man die alles regelt, je zou hem daarna een PM kunnen sturen.

yes, doe ik :)
 
Back
Top