joeks
TATE Mode Pilot
Voor mijn Nascar-naar-Outrun2 "conversie" ben ik op zoek naar een Sega Up/Down shifter, inclusief afdekplaat.
Nascar heeft een 1-4 shifter, Outrun 2 enkel Up/Down.
Roep maar als je wat hebt liggen!
Nascar heeft een 1-4 shifter, Outrun 2 enkel Up/Down.
Roep maar als je wat hebt liggen!