Cageman":hmnxsf5b said:Succes daarmee. Superpopulaire kasten. Prepare to pay
![]()
Psykick":16m8at9z said:Hehe, ik heb er destijds iets van €650,- voor betaald, maar eerlijk gezegd zou ik hem zelf nu niet voor €1000,- willen verkopen, blijft een eindeloos goede game.
Deze heeft nu Point Blank 1 erin zitten, maar ik heb ook deel 2 toen gekocht voor €150,- en de bedoeling is om de kast zo te maken met connectors dat ik kan swappen, want de bedrading is net iets anders helaas
Succes met de zoektocht en als deze ooit wordt verkocht hoor je het wel![]()
Da's ook toevallig zeg!vlargon":146f3cbo said:edit: het paswoord voor de foto's is nozomi