What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht (nog steeds) Bubble Bobble 2

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
.... AKA Bubble Symphony. Voor de Taito F3 met japanse bios.
 
Dank je, die set heb ik al eerder gezien. Maar ik vrees dat het te duur wordt, met verzendkosten en zo, zit je al snel tegen de € 180.


Ik wil alleen het gameboard hebben, zie ze af en toe wel eens voor rond de € 100, maar ben tot nu toe altijd te laat.
 
Dank voor de link.

Ik heb echter zolang geleden inglogd op SMJ, dat mijn account gewist is!!! Nu ben ik dus bezig om weer een nieuwe account aan te maken. Gelukkig wordt mijn tegoed op de oude account wel overgezet naar de nieuwe account. Maar de aanbieding van deze BB2 zal dan wel verlopen zijn tegen die tijd dat ik kan kopen. Ik ga toch maar weer eens wat actiever op Jahoo Japan rondneuzen, is 2 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.
 
forum is offline zie ik, heeft niets met toegang te maken :) Probeer het later nog eens zou ik zeggen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top