What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Monitor voor Aero City

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik zoek een monitor voor men Aero City. Degene die er nu in zit doet het niet echt heb ik het idee.

Ik had de zekeringen vervangen (zie ander topic) en hij sprong aan, maar met wit beeld en strepen. Er kwam wel wat beeld maar toen ik het ding probeerde af te stellen ging ie op zwart...

Hij is niet echt lekker denk ik, maar ik heb er te weinig verstand van om er verder naar te kijken.

Ik zoek dus een werkende 26'' monitor die in de Aero past. Als het even kan graag inclusief montage...

Mocht iemand wat hebben, dan hoor ik het graag!
 
Bedankt goatboy, dat is natuurlijk altijd een mogelijkheid. Het is alleen dat ik echt geen kaas van monitors gegeten heb en het lieft hier (in NL) iemand vind die dat wel heeft.

Vervangen is de makkelijkste optie denk ik dan, ik zou nog niet eens weten hoe ik moet bepalen of alleen het chassis stuk is....
 
Denk niet dat vervangen zo simpel is. Je hebt een vette Nanao monitor dus niet zo gauw opgeven. Heb je andere topic net gezien. Is de cab wel werkend geweest dan? Las dat je 2 zekeringen had vervangen en met de bedrading aan het klussen was?
 
Ja opsturen naar Giz10p is een hele goede optie, als je wil kan je ook langskome met de monitor en dan kunnen wij het chassis wel eraf halen. Succes!
 
@goatboy; het was een project cab van Has en Pas, dus beetje bij beetje komt er leven in. Bekabeling van de monitor heb ik uitgezocht (kwestie van even de manuals erbij pakken :)), dus die zitten correct aangesloten.

Het is alleen zo dat ik hem nog nooit volledig werkend heb gehad. JAMMA boardjes werken al met geluid en controls doen he ook, maar geen beeld dus.

@Psykick; jep ik zal eens contact opnemen met hem.... en als jullie het chassis kunnen demonteren zou echt geweldig zijn :) maar kan er nog meer defect zijn aan een monitor behalve het chassis?

Bedankt jongens!
 
Back
Top