Net als bij ps1 is het ook bij ps2 het geval dat de game altijd de 60hz of 50hz bepaalt, dus een Japanense of een Amerikaanse game zal altijd in 60hz booten. Free mcboot is the way to go. Nog mooier is om er een harddisk in te zetten.ChapDDR":3jmnp6mb said:Dat klinkt als een veel betere optie, thanks! Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en blijkbaar kan je hem forcebooten in 60hz maar de pal ps2 heeft een iets andere kloksnelheid waardoor je 0.2% slowdown hebt, hopelijk valt dat te overzien bij een rythm-game.
Edit: Wacht, als je een ntsc-j iso brandt op een cd en die op je PAL ps2 afspeelt, boot die dan vanzelf in 60hz of 50hz?