What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht - goede en betaalbare arcade controller voor 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
De titel zegt het al. Ik wil er niet al te veel aan uitgeven, maar het moet wel een goede controller zijn voor SHMUP's.
 
Zoek je een stick Erik? Zo ja ga ik voor je kijken en heb jij die GC VGA kabel nog, want dan wil ik die mss wel van je overnemen ;)

Cheers!!
 
Psykick":2psxwa7v said:
Zoek je een stick Erik? Zo ja ga ik voor je kijken en heb jij die GC VGA kabel nog, want dan wil ik die mss wel van je overnemen ;)

Cheers!!

yep, een stick met 6 buttons, niets fancy, gewoon een goede (sanwa) stick voor shmup´s met goede (Sanwa) buttons. Het maakt me verder niet zo veel uit hoe hij er uit ziet.

Ik moet even kijken hoeveel VGA kabels ik heb, in ieder geval 1, mogelijk 2. Ik heb in ieder geval een japanse D-sub kabel over. Je hoort van me.
 
Back
Top