What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] Cheap ass 60 in 1 vertical pcb

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 18, 2005
Messages
617
Reaction score
0
Hello,

Heeft iemand nog een 60in1 vertical jamma pcb liggen?
Je weet wel die met pacman-galaga etc.
max40euro.
 
deze bordjes zijn redelijk gewild, die worden dus niet echt goedkoper (slijten ook niet echt) dan de nieuwprijs.
 
Ik ben ook op zoek geweest maar zijn er verschillen tussen de verschillende versies? B en A grade?
 
Ja de latere serie heeft volgens mij betere emulatie en beter geluid vooral.
Gyruss zal nooit goed te emuleren zijn maar Galaga en Mappy zijn gewoon super goed.
 
Had zelf eerst de duurdere versie en nu de versie die 40,00 dollar kost bij excellent en merk/hoor geen verschil bij de games die ik veel speel.
Dus voor rond de 40/50 euro heb je hem thuis incl. verzending.
 
almighty":12fy20k6 said:
Had zelf eerst de duurdere versie en nu de versie die 40,00 dollar kost bij excellent en merk/hoor geen verschil bij de games die ik veel speel.
Dus voor rond de 40/50 euro heb je hem thuis incl. verzending.
Heb je een linkje van 'excellent'?
 
dank voor de link...heb dus 100euro teveel betaald voor mijn 761 in 1 ... :|
mooie prijs voor nieuw.
 
Die gasten zijn super goedkoop, heb daar ook mijn Multi 2019 vandaan, op egay vragen ze 350 euro :lol:
 
Vergeet Legend niet , is ie ook zo goedkoop en marken down voor de douane zonder probleem als je vraagt.
Spreken natuurlijk allemaal Engels want bij Excellent ging bij mij de communicatie wel eens niet zo erg Excellent .
 
Ratson":3badno9z said:
Inderdaad goedkoop maar helaas alleen Paypal. En dat is een drama bij mij.
Kan wel geld ontvangen en versturen met PP maar geen geld erop zetten via de eigen bankrekening.
Dus als iemand iets bestelt daar houd ik me aanbevolen om evt geld over te maken zodat er een 60-1 bordje mijn kant op komt.
Sorry for threadjacking ;)

ga misschien nog wat bestellen en laat het je dan weten k.
 
almighty":rkfm6lqk said:
Ratson":rkfm6lqk said:
Inderdaad goedkoop maar helaas alleen Paypal. En dat is een drama bij mij.
Kan wel geld ontvangen en versturen met PP maar geen geld erop zetten via de eigen bankrekening.
Dus als iemand iets bestelt daar houd ik me aanbevolen om evt geld over te maken zodat er een 60-1 bordje mijn kant op komt.
Sorry for threadjacking ;)

ga misschien nog wat bestellen en laat het je dan weten k.

Het is al geregeld maar toch bedankt, Mark.
 
Back
Top