What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZOCHT] 100 yen sticker NNC

Sphere

1CC Aspirant
Joined
Sep 25, 2012
Messages
795
Reaction score
0
Location
Zoetermeer
Guys,

Heeft er iemand toevallig zo'n sticker liggen die ik kan overnemen?

NOM-1412.jpg


Groet,

Pieter
 
Ik heb er nog wel eentje liggen, maar verkoop liever de gehele NNC artset in één keer.
Heb destijds 2 (bijna) complete sets gekocht, eentje gebruikt voor mijn Naomi.
Voor m'n andere Naomi heb ik een Net City artset gekocht.

2x leg decals
1x emblem
1x instruction strip
1x coin entry decal

45 euro voor alles incl. verzenden.

groeten Barry
 
N.a.v. de prijzen die ik voorbij zie komen voor decals zou ik het wel weten mbt bovenstaand voorstel :)
 
Barry,

Dank je wel voor het aanbod maar ik zoek echt alleen deze sticker. Succes met de verkoop.

Groet,

Pieter
 
Thanks Sp33dFr34k :)
Inderdaad, bij Giz10p en AGS heb je daar niet eens de leg decals voor, exclusief verzending. Bij mij zit alles nog nieuw en ongebruikt in de doos.

@Sphere,
Als ik de set niet snel kwijtraak neem ik contact met je op voor enkel de coin decal.
 
joeks":1gsm3kzp said:
Ik heb er nog wel eentje liggen, maar verkoop liever de gehele NNC artset in één keer.
Heb destijds 2 (bijna) complete sets gekocht, eentje gebruikt voor mijn Naomi.
Voor m'n andere Naomi heb ik een Net City artset gekocht.

2x leg decals
1x emblem
1x instruction strip
1x coin entry decal

45 euro voor alles incl. verzenden.

groeten Barry

Barry aangezien Pieter hem niet neemt, wil ik het graag hebben. Hou maar voor me apart en ik neem er contact over op ;)
 
Back
Top