Sphere
1CC Aspirant
Guys,
Heeft er iemand toevallig zo'n sticker liggen die ik kan overnemen?
Groet,
Pieter
Heeft er iemand toevallig zo'n sticker liggen die ik kan overnemen?
Groet,
Pieter
joeks":1gsm3kzp said:Ik heb er nog wel eentje liggen, maar verkoop liever de gehele NNC artset in één keer.
Heb destijds 2 (bijna) complete sets gekocht, eentje gebruikt voor mijn Naomi.
Voor m'n andere Naomi heb ik een Net City artset gekocht.
2x leg decals
1x emblem
1x instruction strip
1x coin entry decal
45 euro voor alles incl. verzenden.
groeten Barry