What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gamecube xeno mod

RoOd

Shmup Veteran
gisteren een xeno chip op mn gamecube gezet en hij lijkt goed te werken.
Gekopierde swiss dvd doet het keurig, kan van alles aanpassen dus het lijkt ok.
Enige waar ik nu tegenaan loop is dat de sd kaart die ik met adapter in memory poort B gebruik niet gelezen wordt.

heeft iemand hier ervaring mee? kan zijn dat ik niet 100% goed gesoldeerd heb maar neem aan dat als de homebrew dvd gelezen wordt het wel ok zit.

nu al 2 dagen alle fora afgezocht maar niemand die echt hetzelfde probleem lijkt te hebben...
 
vreemd, wat kun je niet lezen?
Kun je wel de SD kaart als source kiezen binnen Swiss?

(Via 'eject' knopje links onderin)
 
Ja, dus ik kies de SD kaart en dan gaat hij lezen en halverwege balkje stopt ie.
Zal wel eens kijken of ik de juiste swiss heb, kaartje nog een keer formatten etc.
Super frustrerend als je zo dicht bij de oplossing bent 😄
Thanks
 
Ja misschien een corrupe SD kaart, probeer ook eens met een andere.
Gebruik zelf een SD2SP2, dat werkt pas super.

Eigenlijk hetzelfde, maar een stuk handiger en je hebt beide memory card slots voorin nog vrij
 
Ja die had ik gezien! Als dat werkt dan ga ik dat even checken.
Thanks

[/edit] meteen maar besteld 🤣
 
Back
Top