loempiavreter
Arcade Local
- Joined
- Oct 2, 2005
- Messages
- 73
- Reaction score
- 0
Ik had deze board gekocht op ebay, maar bleek non-jamma te zijn (I blame lack of experience) dus ik kan er niks mee (zie foto om te zien wat het wel is, want ik heb geen idee... en kan de ebay auction link niet meer vinden) en heb ondertussen een Jamma versie gekocht. Iemand die dit kan draaien en geïntereseerd is erin?
Blijkbaar een speciale versie waar je met characters kan switchen midden in het spel (met de start knop) en werkt schijnbaar alleen op CRT tv.
Hij mag weg voor 30 Euro excl. verzenden
Blijkbaar een speciale versie waar je met characters kan switchen midden in het spel (met de start knop) en werkt schijnbaar alleen op CRT tv.
Hij mag weg voor 30 Euro excl. verzenden