What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

FS: Doos vol met mega cd games

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Allemaal in case en de meesten met boekje, ik denk een 40-50 stuks. Ik denk niet dat er super rares tussen zitten, die heb ik namelijk nooit echt willen verzamelen.
Ik wilde even kijken of hier uberhaupt interesse is in Mega CD games, dan maak ik even een lijstje, anders bespaar ik mezelf de moeite :)
 
Zijn het Japanse games?
 
de meeste zijn pal geloof ik, maar volgens mij ook een paar jap's.
 
Check ff welke JPN games er tussen zitten dan, heb ik wel interesse evt.
 
Heb even gekeken ken, het zijn er maar 2 JAP:
- Sega Classics Arcade Collection Limited Edition
- Keio Flying Squadron Demo CD

wel een stapeltje saturn/dreamcast jap gevonden nog
 
Het is dat er sceeenshots op de art staan, mijn japans is niet best :p

Revenge of Shinobi, Golden Axe, Columns, Streets of Rage
 
Maak anders ff foto'tje van alle retro JPN shit die je nog hebt liggen?
 
Ken":25w9nfrc said:
Maak anders ff foto'tje van alle retro JPN shit die je nog hebt liggen?

dat gaat niet, (foto's maken wel, maar niet van alle JPN stuff tegelijk). Ik trek elke keer als ik wat tijd heb een doos open en bekijk of ik de inhoud wil houden of wegdoen.
 
Ik gooi deze even op slot, maak een nieuw overzichtelijk topic aan met alles
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top