What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Foto's Sega New Astro / Egret II Import aktie

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Gelukkig hebben we de foto's nog!!!

Aankomst :
10.jpg

Gesleutel
1.jpg

Meer gesleutel :
2.jpg

Afhaling Jaguarwong
6.jpg

Afhaling Pooyan
7.jpg

Afhaling Almighty
13.jpg

Afhaling BDT
8.jpg

Afhaling ELPancho
9.jpg

Afhaling Robert Manhro
11.jpg

Afhaling Gwar, Psykick & Ken
12.jpg


Ik mis alleen de foto van R2DT..
 
Yes, de money shot op foto 1 !

Ken, doe je je Egret 2 al weg ? ;-)
 
Egret 2 is te koop voor 1500 euro. :)
 
en hier mijn Astro...ben er erg blij mee :D
bedankt Ronnie voor de aflevering en hulp!

2-1.jpg
 
almighty":225pjw60 said:
deze ga je zeker gebruiken voor shmups only... :roll:

hehe..ja is een beetje de trend geloof ik.

maar tis wel de reden dat ik een 1 player panel wilde..nu alleen nog de monitor roteren.
 
De op 1 na laatste nach Deutschland (koper wilde anoniem blijven)

15.jpg
 
Back
Top