What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Filmpje virtua Tennis 3

Ik heb de game van de week gespeeld op de PlayStation3 en ik moet echt eerlijk zeggen dat de graphics niet op hetzelfde niveau zitten als de arcade versie en ook de gameplay met de controller echt te wensen overhield.

Misschien dat het met een stick beter wordt, maar ik vond em echt minder dan op de arcade.
 
Damn wat is dat filmpje saai, loadtime viel ook op.

Hoe zit de loadtime op de arcade ?
 
De graphics op de 360 voor de deze game schijnen ook mooier te zijn dan de PS3 als ik de verhalen van journalisten mag geloven.
Dit geld alleen voor Virtua Tennis, Virtua Fighter is denk ik andersom.
Ik ga hem zelf op de 360 spelen.
 
Dat zei gamekings wel ja, dat de 360 versie vooral een beter kleurenpalet gebruikte en minder jaggies had. Nou is gamekings niet bepaald professioneel, maar als zelfs een leek al verschillen kan zien.. ;)
 
De PS3 versie is volgens mij door het arcade team gemaakt. Toch is online play een must met deze game. Loading times op een kast bestaan niet, ook al is het een DVD Rom op de Lindbergh.
 
360 heeft online en de PS3 helaas niet.
 
Back
Top