What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Fatsoenlijke update uit Ken's domein

Ken":3ma8vbd6 said:
He man who needs a Japanese 360 for CAVE games like Ketsui and Death Smiles when you can buy the kits? 8)

Patser! :) Maar gelijk heb je. Echt mega dat je die shit in je bezit hebt.

SFIV wordt redelijk veel gespeeld en je ziet echt dat mensen em hier al onder de knie beginnen te krijgen met combo`s die je niet zo 1,2,3 op het scherm tovert. In Leipzig vond ik de game al retecool en daar is hier weinig aan veranderd. Een hele solide game die nog jaren mee kan.

Ken":39zrv77y said:
He man who needs a Japanese 360 for CAVE games like Ketsui and Death Smiles when you can buy the kits? 8)

Yes exactly if you want to flush your money down the toilet 8)

Sinds gisteren is deze set-up en de gehele room verleden tijd.
Alles is met dank aan GWAR, Psykick en Beatmaster-P verhuisd naar de nieuwe crib, waar binnenkort een eerste update van zal verschijnen als de dedicated gameroom wordt ingericht!

Nieuwe hut, gefeliciteerd.
En dan al zo snel aan de gamesroom toekomen, klinkt als weinig te doen in het nieuwe huis.
Lijkt me ideaal -als dat zo is-

Benieuwd naar je foto's. En E3 arts ?

We zijn drie weken vrijwel elke dag tot laat bezig geweest met schilderen, hele huis moest gebeuren. Er is een gameroom van 3,5m bij 4,5m, helemaal wit geschilderd. Kleur moet van de hoesjes van de games en de posters komen, dat is de enige general idea die ik er nu over heb. Het wordt wel wreed.

Back