joeks
TATE Mode Pilot
Ik heb gepreorderd bij NCSX uit New York. Bij de douane pikken ze de pakjes van Play-Asia er inderdaad wel erg makkelijk uit. Moest eigenlijk elke keer bijbetalen.
SD5k":15v1s25b said:Ik heb zelf 20+ keer bij PA besteld en maar één keer die douane crap moeten betalen.
Buizerd":389c6z4x said:Is er iemand die hem bij play-asia heeft besteld, en hem al ontvangen heeft?
die van mij is nog nergens te bekennen, en is al dik 3wkn onderweg (24feb)