What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

DUX 2008 Dreamcast

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Voor 2 tientjes heb ik hem maar besteld en mischien is hij over een paar jaartjes wel rare :lol:
slechter als Last Hope kan het niet meer, wat was die game traag en dark.
s01.png
s05.png
bossrush.png

DUX
18.04.08

Hello and welcome to the DUX news blog.

I am René Hellwig and as you may already have heard I'm currently developing a 2D shooter for the Sega Dreamcast to be released this year on a physical disc.

I choosed the horizontal memorize type of shooting as personal preference and because the Dreamcast could easily need more of them. Border Down and Last Hope is just not enough. Speaking about Last Hope, you may know that I'm actually part of the NG:DEV.TEAM and that our next Neogeo shooting game is still in progress, so it will hopefully get an relase next year.

So let's take a look at DUX.
 
Blackdragon":21fqjrek said:
Heb je deze game gewoon via die site besteld?
ja en deze mail kreeg ik laatst:

Dear customer,

as DUX needs more time to be finished then expected, the game will be released on the 28th September instead August this year. This release date should be more confident, given the overall progressing status of the game.

Thanks for your patience.

- HUCAST.net
 
Oke bedankt, dan zal ik volgende week ook maar eens een bestelling gaan plaatsen. De game lijkt me wel wat teminste afgaand op wat ik gelezen heb en gezien heb.
 
En voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen, toch?
 
Nee precies voor nog 1 van de weinige Dreamcast games die gaan verschijnen en ook nog 1 van mijn favoriete genre's al helemaal niet.
 
Heb ook de ost besteld en mischien is het wel wat en anders hupatee ebay :lol:
 
Precies, moet overigens ook nog Wind & Water Puzzle Battle hebben voor de Dreamcast als die uit is.

En nu maar hopen dat deze game netzo verslavend is als het vroegere R-Type.
 
Back
Top