d
Shmup Veteran
Deze thread is dedicated to Dreamer NL.
Yo man, ik zag in een Gamekings uitzending dat je 3e was in een online match tegen die nieuwe gamekings gast!
Uitzending van gisterenavond. Zaterdagavond!
Was echt cool om je naam te zien. Je bent beroemd!
Je zit ook op shmups forum he!
Yo man, ik zag in een Gamekings uitzending dat je 3e was in een online match tegen die nieuwe gamekings gast!
Uitzending van gisterenavond. Zaterdagavond!
Was echt cool om je naam te zien. Je bent beroemd!
Je zit ook op shmups forum he!