What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dit is pas echt te gek voor woorden!

Ik wist in eerste instantie niet dat hij veroordeeld was voor stalken,anders had ik zowiezo een heel ander beeld van hem.Ik weet nog wel dat ik tegen mijn vriendin zei dat hij er creepy uitziet maar wel ok klinkt en is op het forum :oops:
 
Raar is dat he. Ik heb ook regelmatig contact met hem gehad via PMs enzo. Leek me een aardige kerel.. Schijn bedriegt, blijkbaar..
 
Aardig ziek, Bibliophile kende ik alleen maar als de kerel die zo ongeveer elke Neo game had, veel postte en veel handelde. Nu blijkt dat hij een Charles Manson achtig persoontje is; zeker de heftigste "Drama" ooit op NG.com in ieder geval. Moest ook wel een zieke geest tussen zitten, met al die mafkezen daar.....
 
Wow een thread in de neo-geo war room die gelocked is? Zo extreem wordt het inderdaad niet snel :) Ken die kerel verder niet maar verbaast me niks dat er zo'n typetje tussen zit eigenlijk.
 
Dat valt nogal mee hoor,de meeste met een grote bek daar zijn als het er op aan komt wel ok,een hoop e-persona's.Deze man stond juist bekend als geweldige gastheer tijdens gamemeetings en een goede koper/verkoper.Het zijn juist diegenen van wie je het niet verwacht.
Iemand zin in een meeting bij mij thuis :twisted:
 
Back
Top