Da Dude
Nozomi Elite
Ik heb van Cageman wat defecte consoles gekregen.
Maar ik hoef ze niet meer. Ik had er een idee mee om ze op een lege plank te zetten. of er superguns van te maken. Maar toen kwam en er AW en MVS mobo, en wat andere spullen. resultaat Plank vol. en geen zin meer om de boel om te bouwen.
Wie kan ik blij maken met 2 saturns, een dreamcast, een PSX en een Neo Geo CD console.
Volgens mij zit er een saturn joypad nog bij.
Het is alleen de console, er zit verder niks bij. Ze zijn ook niet echt mooi meer. en er missen wat klepjes en schroeven Dus voordat ik ze evt weggoi. Wie wil ze hebben?
Dan neem ik ze mee naar Deurne.
Maar ik hoef ze niet meer. Ik had er een idee mee om ze op een lege plank te zetten. of er superguns van te maken. Maar toen kwam en er AW en MVS mobo, en wat andere spullen. resultaat Plank vol. en geen zin meer om de boel om te bouwen.
Wie kan ik blij maken met 2 saturns, een dreamcast, een PSX en een Neo Geo CD console.
Volgens mij zit er een saturn joypad nog bij.
Het is alleen de console, er zit verder niks bij. Ze zijn ook niet echt mooi meer. en er missen wat klepjes en schroeven Dus voordat ik ze evt weggoi. Wie wil ze hebben?
Dan neem ik ze mee naar Deurne.