Ik ben juist blij als er een download-token bij zit i.p.v. discCageman":13qrnue5 said:Tja.. niet zo blij mee natuurlijk. Ik ben sowieso tegen digital-only crap. Net als de games die je bij een console krijgt als download code. Kom op, wat kost die media nou.. hopeloos.
ChapDDR":2yfva15l said:Vergeet niet het grootste nadeel van digital only games, zodra een game niet meer verkocht wordt kan je hem niet meer legit spelen tenzij je hem al had. Zo heb ik nooit Outrun 2 voor de xbox 360 kunnen kopen omdat die niet meer op XBLA stond, terwijl je een used disc altijd via marktplaats of eBay kan kopen. Daarnaast kan je hem ook niet meer downloaden als je hem al hebt aangeschaft en hij verwijderd is, dacht ik.
Dat is een mooi prijsje!Jinxz":2w7y46xq said:Goedkoopste aanbieder van Darius is 18,16 euro : http://www.kinguin.net/category/22814/d ... am-cd-key/
waiwainl":2ot8bp6d said:New PS4 Release:
The long-awaited physical release for PlayStation 4 is on its way in the form of a limited edition! Details to be released separately at a later date.