A
Anonymous
Guest
Na het downloaden van deze demo was ik meteen verkocht aan deze brute game.Heeft misschien veel weg van andere games (Devil may Cry etc.), maar de stijl is zeker anders te noemen.
Snap ook niet waarom ze deze game toch enigzins afkraken want het is gewoon een heerlijke game.
Het enige minpuntje wat ik ondenkt heb is dat je soms een knoppen combinatie moet gebruiken om verder te gaan maar als je wat speeluurtjes erop heb zitten dan raak je daar ook wel gewend aan.
De stijl van de game spreekt mij enorm aan en heerlijk hoe je sommige vijanden kunt afslachten, heerlijk!!!
Iemand hier die de game ook speelt?
Snap ook niet waarom ze deze game toch enigzins afkraken want het is gewoon een heerlijke game.
Het enige minpuntje wat ik ondenkt heb is dat je soms een knoppen combinatie moet gebruiken om verder te gaan maar als je wat speeluurtjes erop heb zitten dan raak je daar ook wel gewend aan.
De stijl van de game spreekt mij enorm aan en heerlijk hoe je sommige vijanden kunt afslachten, heerlijk!!!
Iemand hier die de game ook speelt?