Hi, ik heb een Naomi universal met een hantarex CRT die al lange tijd niet meer aan is geweest. (2/3 jaar) Ik ben een beetje bang dat er wellicht wat misgaat als ik hem weer sinds lange weer aanzet. Iemand nog tips waar ik op moet letten met aanzetten? Of is kan het geen kwaad?