What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

chopped naomi

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Na een gefaalde ophaal poging is ie uiteindelijk afgeleverd door psykick en beatmaster-p (steevast has&pas genoemd door mn vriendin). Hij heeft een dagje in de schuur gestaan maar staat nu ff binnen. Er zit een 31k monitor in met een naomi bordje en virtua tennis. Heb ook ff mn pc eraan gehangen maar ik hou t toch bij naomi carts :) Anyway, plaatjes...

naomi1.JPG

Test mode; klein beetje compressie linksboven en rechtsonder beetje aflopend maar in het algemeen aardig netjes!
naomi2.JPG

Virtua Tennis op de Naomi
naomi4.JPG

Guilty gear via de PC
naomi3.JPG


Hij geeft een aardig mooi beeld op VGA, en de VGA input slikt alles dus ideaal mocht ik er nog eens een 360 aan willen hangen ofzo.

Things to do,
- net city art
- gameroom. Dit gaat gezien de verbouwing nog wel ff duren maar heeft geen haast :) Waarschijnlijk een ander hok in plaats van de schuur die er nu staat, maar dat wordt volgend jaar.
 
nice!

Neem aan dat hij niet in de schuur blijft deze winter? (i.v.m vocht etc.)

succes met je verbouwing,

:)
 
Nope hij staat in huis nu :) de schuur is nog wel aardig op zich, 45mm hout op geïsoleerde betonvloer. Helaas staat ie niet op de goede plaats in de tuin dus wordt ie vervangen maarja dat wordt pas zomer voor we daar aan toe komen.
 
Hey, Te gek Martijn! Eindelijk is ie er. Ziet er netjes uit en ben vooral benieuwd naar het scherm live in aktie. Veel plezier ermee!
 
Hee Martijn, mooie cab, ziet er zeker goed uit!
Ook wel cool idd dat ze 31khz zijn i.v.m. Xbox 360. Bij Astro's is het altijd behelpen.
 
Back
Top