What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Check dit!!!!

tof ding hoor Ronnie :)
wat zijn de online functies?? het is toch niet zo'n E-Amusement game dat je maar 3 levels kan doen he, en de PC? naar de hardware ben ik wel benieuwd, ik ga wat research voor je doen ;)

hebbes!!

het is een Konami PC (geen bemani PC) 3D enz enz :)
verder geen info, maar wel pics.
http://system16.com/hardware.php?id=959

Dat logo is seriously bad ass

metalgeararcade.jpg

Doet me denken aan :

gundampod1.jpg

Japan trip is noodzakelijk om dit te ervaren :p

Gundam Senjou no Kizuna

Lijkt me wel een toffe aanwinst voor het NGC. Ik zal MP en Ebay eens in de gaten houden :mrgreen:

Ziet er goed uit! Zal een flinke duit gekost hebben

dexx":2wvkfijd said:

Bemani is alleen de software afdeling van Konami, die alle music games verzorgt (tegen wie zeg ik het ;-) )
maar shell casings zijn nagenoeg altijd hetzelfde bij Konami, slechts wanneer het Bemani software bevat noemen ze
elke upgrade zo. foto is van vrij recente Konami hw, echter is de MGSA mobo er eentje met 3D capabilites.
system 16 weet er idd niet veel over, en mind you, ze zitten er wel eens naast of zijn incompleet.

konamipchw.jpg

security pick is meestal met een DIN software plug

Beatmaster-P":2x8po8fx said:
dexx":2x8po8fx said:

Bemani is alleen de software afdeling van Konami, die alle music games verzorgt (tegen wie zeg ik het ;-) )
maar shell casings zijn nagenoeg altijd hetzelfde bij Konami, slechts wanneer het Bemani software bevat noemen ze
elke upgrade zo. foto is van vrij recente Konami hw, echter is de MGSA mobo er eentje met 3D capabilites.
system 16 weet er idd niet veel over, en mind you, ze zitten er wel eens naast of zijn incompleet.

konamipchw.jpg

security pick is meestal met een DIN software plug

je hebt gelijk :)

en die Konami PC komt me bekend voor... Otomedius heeft deze ook. de hardware van dat systeem is ook leuk.
CPU: Celeron CPU, MHZ 2.6 ghz (dacht ik)
VGA: Ati radeon 9600 AGP
RAM: 256MB DDR1
de rest is CUSTOM en is aangesloten via RS232C :mrgreen:

en over system16.com... :roll: it's true

Back