What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beste game van 2012

Far Cry 3 schijnt heeeeel gaaf te zijn (heb hem zelf nog niet gespeeld), hetzelfde voor Dragon's Dogma, lijkt me ook een erg toffe game... Zoveel te spelen, zo weinig tijd... :)
 
farcry 3 is zeker top erg mooi .
en halo 4 vermaak ik me ook prima mee.
 
Lollipop Chainsaw was mijn game van 2012.
Voor de rest weinig belangstelling in shooters in 2012. (shooter moe).
Defenders of Middle Earth ben ik nu mee bezig.

Voor 2013 heb ik veel meer titels op het vizier:
DMC
Army of Two Devils Cartel
South Park stick of Truth
Gears of War 3 Judgement day
 
Lollipop ligt nog op men stapel todo; samen Tekken Tag 2, Metal Gear HD, Dead or Alive 5 en nog een zooi :)

Maar deze 3 hebben het goed gedaan voor mij;

Soulcalibur V
SSX
Final Fantasy XIII-2
 
Borderlands 2
Guild wars 2
Soul Callibur 5

En nog steeds mijn nr. 1 is battlefield 3 (de nieuwe DLC's van 2012)
 
Heb dit jaar eigenlijk alleen maar aan arcade gaming gedaan, en dat is allemaal ouder dan 2012 :-)
 
Mass Effect 3 is voor mij ook wel de 2012 titel die ik op nr1 heb.
Ook heb ik Guildwars 2 hoog staan al is de fun er behoorlijk af na het bereiken van lvl80 en alle crafts op lvl400 ;)
 
Veel arcadegaming gedaan inderdaad. Maar skyrim is toch echt een mooie game en ik vermaak me er prima mee en kan er nog heel lang mee bezig zijn als ik naar ratson kijk. Ben eigenlijk pas net begonnen.
 
Psykick":28z9gphs said:
Ratson":28z9gphs said:
Skyrim was 2011, skatje.

Hier pak aan! :mrgreen:

Hij is lekker bezig he. Maar was eind 2011 dus telt niet mee. Heb in 2012 wel veel skylanders gespeeld maar of dit nou de beste game van 2012 is. Het spel verkoopt wel goed en de poppetjes nog beter maar is natuurlijk wel gericht op kids.
 
Vertel mij wat, aardig wat tijd met me 2 kids achter skylanders gezeten. En nu zijn er nog meer van die dingen.
 
ik kan geen 2012 games bedenken zo snel, denk DDP Resurrection dan toch maar 2011 was ie geloof ik. Heb ook bijna alleen arcade- en retrogames gespeeld verder.

Wel heb ik heel veel zin in Gears of War Judgment!
 
Da Dude":220lg5en said:
Vertel mij wat, aardig wat tijd met me 2 kids achter skylanders gezeten. En nu zijn er nog meer van die dingen.

Heb er echt te veel van de eerste serie allemaal van giants ook al een hoop maar nog niet alles is uit. Is wel een dure hobby al die skylanders. Maar toch wel leuk gedaan heb er veel plezier van.
 
Back
Top