Psykick
Loop Survivor
Weledele heren, zouden jullie mij zoveel mogelijk foto's, filmpjes etc. kunnen sturen die jullie nog hebben gemaakt van voorgaande bijeenkomsten/events etc.?
Dit i.v.m. de website die ik aan het klaarstomen ben voor Retro Planet. Ik wil daar zoveel mogelijk laten zien hoe het allemaal was en waar het naartoe is gegaan etc. Je kan het gewoon via wetransfer aanleveren in mappen met enige structuur als het kan. Je kan het sturen naar psykick@hotmail.com
Mijn dank is groot en tot snel!
Dit i.v.m. de website die ik aan het klaarstomen ben voor Retro Planet. Ik wil daar zoveel mogelijk laten zien hoe het allemaal was en waar het naartoe is gegaan etc. Je kan het gewoon via wetransfer aanleveren in mappen met enige structuur als het kan. Je kan het sturen naar psykick@hotmail.com
Mijn dank is groot en tot snel!